هزینه طراحی ویلا چقدر است ؟ در یک ساختمان ویلایی موارد موثری در قیمت و هزینه های طراحی معماری وجود دارد که به عوامل متعددی مانند متراژ و ابعاد ویلا ، سبک طراحی ، موقعیت جغرافیایی ، تعداد طبقات ، تجهیزات بستگی دارد

طراحی ویلا و ساخت آن به دلیل مزایای بسیاری که دارد در سال‌های اخیر مورد استقبال زیادی واقع شده است. با طراحی ویلا می‌توانید ویلایی مطابق سلیقه خود داشته باشید که به صورت اختصاصی برای شما طراحی شده است و هیچ ساختمان دیگری شبیه به آن وجود ندارد.

مشاوره رایگان طراحی ویلا

متراژ و ابعاد ویلا

اندازه و وسعت ویلا از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت طراحی میباشد و هرچه ویلا بزرگتر باشد طبقات هزینه بیشتر میشود

قیمت طراحی معماری ویلایی

سبک طراحی ویلا

نوع و سبک طراحی از مدرن تا کلاسیک و یا نئو کلاسیک و طراحی پیچیده از نوع متریال در آن سبک در هزینه ها اثر گزار میباشد . طراحی ویلا در واقع به معنی تمامی نقشه‌هایی است که قبل از ساخت ویلا توسط معمار طراحی می‌شود و شامل چیدمان فضاهای مختلف خانه ویلایی به صورت متناسب کنار یکدیگر می‌شود. در طراحی ویلا موارد مهمی مانند؛ سلیقه کارفرما، بودجه او، موقعیت جغرافیایی پروژه، انتظاراتی که نسبت به طراحی ویلاخود دارد، آب و هوا و شرایط اقلیمی در نظر گرفته می‌شود.

سبک‌های معماری در حال حاضر یکی از فاکتورهای اصلی در تعیین هزینه‌ طراحی ویلا هستند. از قیمت طراحی نما ویلا تا هزینه طراحی ویلا، می‌توان به‌راحتی نقش سبک‌‌های معماری را مشاهده کرد. عموما سبک معماری در هزینه طراحی نقشه ویلا دخیل نیست و بیشترین نقش سبک معماری را در هزینه طراحی نمای ویلا می‌بینیم. در نمادیزاین کارفرمایانی داشته ایم که پس ساخت ویلا تصمیم به طراحی نمای آن گرفته اند و با اینکه علاقه زیادی به سبک کلاسیک داشته اند؛ به دلیل تفاوت قیمت طراحی نما ویلا کلاسیک به مدرن، سبک مدرن را انتخاب کرده اند.

موقعیت جغرافیایی ویلا

جایگاهی که در موقعیت مکانی ویلا را مشخص می نماید به عنوان مثال آب و هوا و دور و نزدیک بودن از خدمات شهری و یا خوش و آب و هوا بودن و دسترسی های دلنشین ، هرچه منطقه موردنظر شما پرطرفدارتر باشد، همانند مناطق ساحلی و گردشگری و جنگلی هزینة آن نیز برای ساختن ویلا بالاتر می‌رود و علاوه ‌بر آن محدودیت‌های ساختمانی نیز در این مناطق بیشتر از نقاط دیگر است.

تعداد طبقات

طبقات در حالت های خاص دوبلکس و تریبلکس و پیچیدگی طراحی می تواند در هزینه ها موثر باشد

تجهیزات

امکانات و مواردی خاص، استخر و سونا و جکوزی،سینمای خانگی و غیره میتواند در افزایش هزینه طراحی موثر باشد

شرکت و یا طراح معمار

افراد و یا شرکتهایی که تجربه کار بیشتری داشته باشند و حرفه ایی تر باشند نیز در قیمت و هزینه طراحی معماری ویلایی نیز میتواند موثر باشد.

هلدینگ نیوکو با داشتن سال ها تجربه کاری و تیم مجرب در زمینه ساخت و طراحی ساختمان ویلایی آماده دادنه مشاور و انجام پروژه در تمام مناطق ایران میباشد

دیدگاهتان را بنویسید